Attēlu optimizēšana meklētājiem

Ja jūs jautāsiet, kas ir attēlu meklēšana un kā tas strādā, tad šeit būs neliels paskaidrojums: tas ir meklēšanas pieprasījums, ko jūs redziet kā samazinātus attēlus, papildinātus ar kontekstuālu informāciju, kas visprecīzāk atbilst lietotāja ievadītajam meklēšanas pieprasījumam, un šī informācija var tikt pievienota gan izveidojot attēlu, gan lapas īpašniekam vai administratoram to pievienojot vai arī pievienojot komentāros. Tas varētu būt vispārējs apzīmējums, bet patiesībā jūs klikšķiniet uz attēliem internetā, kas jums ir iepatikušies vai vislabāk atbilst jūsu vajadzībām un nonākat web lapā, un kuru ved šis attēls. Šis princips pagātnē netika īpaši ņemts vērā, bet tagad web lapu īpašnieki ir čaklāki to izmantot, lai sasniegtu lielāku apmeklētāju plūsmu savai web vietnei. Parasti attēli, kas ir optimizēti priekš web, parādās vai nu interneta meklētājos, vai footogrāfiju apmaiņu portālos kā Flickr vai PBase un sociālajos attēlu apmaiņas tīklos. Attēlu meklēšana ir sasniegusi līmeni vairāk kā 360 000 meklējumu mēnesī galvenajos meklētājos (Google, Yahoo u.c.). Tādēļ mājas lapu īpašnieki nedrīkst ignorēt savu attēlu optimizēšanu. Šeit minēti tikai nedaudz padomu, kas var noderēt optimizējot savus attēlus meklētājiem. Vispirms kvalitāte Attēliem, ko jūs izmantojat, jāatbilst kvalitātes standartiem. Attēla izšķirtspējai jābūt pietiekošai, lai tas labi izskatītos gan pilnā, gan samazinātā izmērā. Diezgan svarīgs ir attēla kontrasts, un vēlams to palielināt labākam izskatam mājas lapā. Ir pierādīts, ka cilvēki pievēŗš lielāku uzmanību detalizētām bildēm, tas ir vēl viens aspects, kādēļ jāizmanto augstas kvalitātes attēli. Izmantojot attēlu apstrādei Photshop programmu, saglabāšanai izmantojiet tikai komandu “Save for the Web”, tas automātiski optimizēs attēlu standarta web izmēram un kvalitātei. Izmantojiet pareizo formātu Pamatā jāatceras, ka fotogrāfijas priekš interneta jāsaglabā .jpg formātā, animācijas .gif formātā un .png priekš logo, pogām un citiem. Varbūt tas nešķiet tik svarīgi, tas tomēr jāņem vērā. Svarīgs ir arī attēla faila nosaukums. Tam jābūt saistītam ar lapas saturu, tēmu un pēc iespējas precīzi jāraksturo attēlu.Ieteicams attēla nosaukumā lietot domuzīmi (-), nevis zemsvītru (_). Attēla formāts

Robotu protokols

Optimizējot attēlus internetam, neļaujiet  robots.txt protokolam bloķēt pieeju folderim, kur glabājas attēli. Jums jābūt arī pārliecinātam, ka esat atļāvis Attēlu meklēšanu Google Webmeistaru sadaļā (Google Webmaster Tools). Tas ir vēl viens solis, lai padarītu jūsu attēlus atrodamus internetā.

Atjaunošana

Ja jūsu attēli satur populārus atslēgas vārdus, jums būtu jāielādē šie attēli laiku pa laikam no jauna. Uzturot tos vienmēr no jauna ievietotus, lielākajai daļai meklētāju liek arvien no jauna “atgriezties” pie šiem attēliem.

Alt atribūts

Alt atribūts HTML un XHTML dokumentos tiek lietots, lai noteiktu alternatīvu tekstu, kas parādās ja elements, ko šis alt atribūts apraksta, nevar tikt parādīts. Jāpārliecinās, vai jūs izmantojat alt atribūtu katram attēlam. Kā jau iepriekš minēts, ka attēla nosaukumam jābūt pēc iespējas atbilstošākam (ietverot atslēgas vārdus), alt atribūtam jābūt ar pēc iespējas atbilstošāku aprakstu.

Oriģināli attēli

Ir daudz labāk, ja jūs lietojat oriģinālu bildi, nevis izmantojat internetā atrastus attēlus. Eksperti saka: „Jo vairāk jūs varat kontrolēt savus attēlus, jo labāk“ . Ja jūs izmantojat paši savus attēlus, jūs varat saistīt tos ar savu logo, URL vai preču zīmi.

Attēlu skaita ierobežojums

Mēģiniet ierobežot attēlu skaitu lapā. Kā pamatnoteikumu cenšieties nepārsniegt kopājo attēlu izmēru lapā par 30 K (30,000 baiti). Neaizmirstiet arī par attēlu apgriešanu, tā jūs variet atstāt vairāk vietas saturam.

Izmantojiet internetā pieejamos bezmaksas rīkus

Ņemiet vēŗā, ka internetā ir pieejami dažādi rīki, kas var palīdzēt optimizēt jūsu attēlus plašajam interneta tīklam. Tie neizdarīs visu jūsu vietā, bet pilnīgi noteikti palīdzēs, kad tas būs vajadzīgs.

Avots: http://designmodo.com/